אחד האתגרים שהתמודדנו עמם לאורך השנים בשיווק פרויקטים בנדל"ן היה כיצד להמחיש לרוכשים הפוטנציאליים את הדירה שהם עומדים לרכוש. אנשים המעוניינים לרכוש דירה למגורים ולא להשקעה, יסגרו את העסקה כאשר ירגישו שהם מחוברים יותר רגשית לנכס. זאת בשונה ממשקיעים החושבים בעיקר אסטרטגית ומסתמכים בעיקר על נתונים כלכליים. על מנת לקדם את המכירות בפרויקט ניתן לבנות דירה לדוגמה ולהציג אותה לרוכשים פוטנציאליים ועל ידי כך לעורר רגש וחיבור לנכס אך מה קורה במכירה המוקדמת? שבה הבניין טרם הוקם ויש הצורך לחבר את הלקוח אל הפרויקט כדי לסגור יותר עסקאות? כאן הטכנולוגיה נכנסת לתמונה.