שיווק נדל"ן מעודכן גרסה – איך להנגיש את מכירת הדירות לדור הנוכחי

שיווק נדלן

שוק הנדל"ן משתנה לעתים קרובות ועל משווקי הדירות לבצע שינויים באסטרטגיית השיווק והצגת הדירות והנכסים למכירה.
דורות של אנשים מאובחנים באותיות כדי לסמן לנו את החלוקה במעבר בין הדורות השונים, בין דור הY לדור הZ ולפני כן דור הX.
אז בואו נעשה לכם סדר ואיך זה קשור לשינויים המבוצעים בשוק הנדל"ן כיום ובהנגשה שלו לדור הנוכחי.

מה הכוונה בהתאמת שוק הנדל"ן לדורות שונים?

נתחיל מהבסיס: דור הZ הוא הדור הנוכחי הצעיר, עד גיל 25 פחות או יותר, ילידי סוף שנות ה90 ותחילת שנות ה-2000.
ילדים שנולדו עם טלפון ביד אחת, פלסטיישן ביד השנייה ומסך טלוויזיה מול העיניים.
הדור שגדל עם "מחשב בכל בית" ונחשב לכמות עצומה של מידע במהירות רבה.
דור הY הוא דור הביניים, בערך בין גיל 26 ל-גיל 40, שהוא בדרך כלל טווח הגיל המרכזי בו אנשים מחפשים לרכוש דירות.
ואילו דור הX הוא הדור שלפניהם, בני 40+ שלא גדלו עם טלפון וחלקם עד היום מתקשים לאמץ את הטכנולוגיה המתקדמת או לומדים דברים בסיסיים בלבד.
איך כל זה קשור לשוק הנדל"ן אתם שואלים? כיוון שיש קשר ישיר בין מאפייני הדור לאופן שבו משווקים לו את הנכס למכירה.


שיווק נדל"ן בעידן המודרני

חשוב להבין כי רכישת דירה, בוודאי כאשר מדובר על דירה למגורים, היא לא רק עסקה גדולה אלא שמעורב בה גם המון רגש.
אנשים זקוקים לאיש המכירות האנושי, לדעת מי עומד מאחורי החברה המשווקת, מי היזם, לראות את הנכס במו עיניהם.
הם לא יכולים להסתפק בתמונות באינטרנט בלבד ודירה לא רוכשים דרך האינטרנט, על אף שאולי דברים רבים אחרים הם כן רוכשים מהאינטרנט (אנו מדברים על דור הY כן?). לכן חשוב להנגיש עבורו את שיטת השיווק.
אצלנו בקייזר אנו עושים שימוש בחוויה חזותית מרשימה תוך שימוש בעבודתה של מעצבת פנים מוכשרת ומקצועית, שתדמה את הדירה בצורה מעוצבת, מסוגננת ובמידות לפי המידות והתוכניות של הדירה, מה שיאפשר לנו להציג ללקוח תצוגה תלת מימדית מוחשית במשקפי VR שיאפשרו לו ללכת בתוך הדירה שלו, לחוש, להרגיש ולהתרגש.
כך יוכל ליצור את החיבור הרגשי הנדרש כדי להתקדם לעבר סגירת העסקה, הרבה לפני שהנכס החל להיבנות. 

השירות החדשני והמיוחד שיחסוך ליזמים וקבלנים זמן יקר וכסף רב

לפרטים נוספים השאירו את פרטיכם ונשמח לקבוע פגישה ללא התחייבות: