קבלנים ויזמים רבים יתבססו ככל הנראה על מכירה מוקדמת של חלק מהדירות על מנת לגייס את התקציב הנוסף להשלמת הנכס.
בין אם זה המקרה שלכם ובין אם לא, סביר להניח שנחילת הצלחה בשיווק מוקדם של הפרויקט החדש יתרום רבות לתזרים הכלכלי שלכם ולשקט הנפשי שלכם בכל הנוגע להשלמת מיזם מוצלח ורווחי.
התמודדות עם פרויקטים חדשים בשיווק מעמיד את אותם יזמים וקבלנים בלא מעט אתגרים אותם אנו בקייזר שואפים לפתור במסגרת מעטפת ה360 שלנו.
האתגרים שקבלנים מתמודדים עמם בשיווק פרויקטים חדשים
- האתגר השיווקי – שיווק, מיתוג ופרסום של פרויקט חדש עשוי לכלול מגוון רבדים שונים, החל מבחירת סלוגן שיעביר את המסר וימשוך את הקהל לרצות לרכוש נכס בפרויקט ועד לטיפול בפרסום הפיזי והדיגיטלי
שטחי הפרסום, ניהול הקמפיינים ועוד. אלו דברים שקבלנים לא יודעים או לא רוצים להתעסק אתם. - האתגר הכלכלי – כפי שציינו כאן למעלה: לעתים רבות יזמים/קבלנים מסתמכים על מכירת חלק מהדירות בפרויקט בשלב מוקדם על מנת לעשות שימוש בתזרים להשלמת הפרויקט וקוצרים את הרווחים שלהם בסוף, מהדירות האחרונות שיימכרו.
- האתגר הסביבתי – לעתים יזמים/קבלנים צריכים להתמודד עם אתגרים סביבתיים וביורוקרטיים שונים.
- התנהלות מול הרוכשים – לקוחות פוטנציאליים ורוכשים בפועל עשויים לגזול ליזמים זמן רב.
מלבד קביעת פגישות והצגת הנכס, צריך להכין את הדירה לדוגמה בצורה הראויה ביותר, לערוך סיורים, להעניק מענה הולם וסבלני לשאלות וכמובן להציג את הנכס בצורה הטובה ביותר. - דירות אחרונות – לעתים הדירות "האטרקטיביות" ביותר בנכס נמכרות ראשונות והיזמים נאלצים להתמודד עם דירות אחרונות שמאתגר יותר למכור אותן.
מהי מעטפת 360 של קייזר שתוביל לפרויקט סולד אאוט במהירות?
כמענה לכל האתגרים הללו והרבה מעבר אנו בקייזר מספקים ליזמים וקבלנים מעטפת 360 מלאה, מקצועית ואיכותית שתסייע למכור את כל הנכסים בפרוייקט בטווח זמן סביר בהחלט.
השירות שלנו כולל שימוש בטכניקות שיווק חדשניות וחווייתיות שיגרמו ללקוח לדמיין את החיים שלו בדירה החדשה עוד לפני שהלבנה הראשונה הונחה.
נעשה שימוש בידע המקצועי, הניסיון והכלים העומדים לרשותנו על מנת למקסם את התוצאות הטובות ביותר עבורכם. צרו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.